Digimarkkinointi on laaja alue, johon usein liittyy monia asioita: tarvitaan Google Ads mainontaa ja halutaan näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Monesti myös mainontaan käytettävä budjetti vaihtelee vuoden aikana: mainoskampanjat kohdistuvat niille oikeisiin aikoihin ja yrityksen tarve mainontaan voi muuttua sesonkien mukaan. Tästä syystä Advante varmistaa aina asiakkaan kanssa, että digimarkkinointi on aiheellista ja vastaa yrityksen tarpeita – tästä syystä myös digimarkkinoinnin hinnoittelu on tapauskohtaista. Olemme kuitenkin keränneet alle muutamia suuntaa antavia esimerkkejä digimarkkinoinnin hinnoittelusta helpottamaan hintojen arviointia.
Mainosbudjetilla on melko suora vaikutus tekemämme työn määrään. Jos käytät mainontaan pienen määrän rahaa, ei tekemistä ole kovinkaan paljoa. Jos budjettisi on suurempi, tekemistä yleensä on enemmän. Tämäkin on tapauskohtaista ja hintamme ovat tyypillisiä esimerkkejä. Joskus isollakin budjetilla tekemistä on vähän ja säädämme palvelumaksua myös alaspäin tarvittaessa.
Advante toimittaa digimarkkinoinnin ratkaisut laajalla alueella. Google Adsin lisäksi toteutamme esimerkiksi sosiaalisen median markkinointia monella alustalla, mukaan lukien: LinkedIn, Facebook ja Instagram. Ota yhteyttä, kerromme lisää mieluusti!
Hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa 24%. Toimimme yritysten kanssa, jolloin vakiintunut tapa on ilmoittaa hinnat ilman arvonlisäveroa. Jos olet järjestöstä, joka ei ole arvonlisäverovelvollinen, laskutetamme arvonlisäveron palvelusta, mutta emme välttämättä mainosbudjetista. Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai soita, niin jutellaan!